Jak powstawały mobilne salony sprzedaży UPC

Jak powstawały mobilne salony sprzedaży UPC

Ubiegły rok miał wyjątkowy charakter. Także dla nas był on wyzwaniem. Wiele zaplanowanych działań należało przenieść do strefy online. Tym bardziej ucieszyło nas, że mogliśmy przystąpić do realizacji ciekawego i pełnego wyzwań projektu dla naszego klienta, firmy UPC-...

czytaj dalej
Wiosenne inspiracje firmowych prezentów

Wiosenne inspiracje firmowych prezentów

Planując firmowe upominki dla partnerów biznesowych czy nowych lub obecnych klientów, warto poświęcić temu tematowi chwilę czasu, aby wybrać takie gifty, które nie tylko sprawią radość obdarowanym, ale też przedstawią Wasze firmy, jako świadome i odpowiedzialne...

czytaj dalej
Sklepy typu „pop up” – nowy trend w sprzedaży

Sklepy typu „pop up” – nowy trend w sprzedaży

Sklep, showroom czy ekskluzywny truck? Ostatnio jesteśmy zaangażowani w projekt realizacji mobilnych salonów obsługi klienta. Efekty naszej pracy już niebawem będziecie mogli spotkać na polskich drogach. My sami nie możemy się już doczekać tego momentu. Dzięki tej...

czytaj dalej
Skuteczny field marketing od A do Z

Skuteczny field marketing od A do Z

Czym jest dla Nas field marketing? W obszarze field marketingu działamy już od ponad 18 lat. Opierając się na doświadczeniach osiągniętych przez te wszystkie lata, postanowiliśmy stworzyć naszą listę top elementów, które, według nas, są najistotniejsze, czyli jak od A...

czytaj dalej
7 rozwiązań na ECO – Idziemy w stronę GREEN

7 rozwiązań na ECO – Idziemy w stronę GREEN

Jeszcze parę lat temu szczytem proekologicznych działań wielu firm było posadzenie drzew przez pracowników w Dniu Ziemi lub podróż do pracy komunikacja miejską, aby uczcić w ten sposób Dzień bez samochodu. Na co dzień jednak ekologia nie była czymś, na co zwracano...

czytaj dalej
Praca Field Teamu już nigdy nie będzie taka sama

Praca Field Teamu już nigdy nie będzie taka sama

Widzimy, jak przez ostatnie 10 tygodni wiele rzeczy się zmieniło. Sprzedaż coraz częściej zaczęła przenosić się do online. Na szczęście dla wielu firm, tradycyjne sklepy powoli wznawiają swoją działalność. Muszą jednak liczyć się z tym, że komfort, z jakim dotychczas...

czytaj dalej
Prezenty odpowiedzialne ekologicznie

Prezenty odpowiedzialne ekologicznie

Zanieczyszczenie środowiska to obecnie jeden z najpoważniejszych globalnych problemów. Wieloletnie pomijanie tego zagadnienia doprowadziło nas do sytuacji, gdy musimy ratować się przed katastrofą ekologiczną. Jako jedną z głównych przyczyn wskazywane jest...

czytaj dalej
Greenmark – specjaliści od zadań BTL

Greenmark – specjaliści od zadań BTL

Od ponad 18 lat realizujemy projekty BTL. Próbowaliśmy zebrać przykłady i okazało się, że opracowaliśmy setki materiałów na eventy, dla klientów, do POSów, do realizacji działań promocyjnych. A przy okazji obsługiwaliśmy całość tych akcji. Podchodzimy kompleksowo, z...

czytaj dalej
Oferta dla dzieci od Greenmark

Oferta dla dzieci od Greenmark

Zdajemy sobie sprawę, że dla dzieci okres kwarantanny nie jest łatwy. Podobnie, jak dla dorosłych, którzy stają przed wyzwaniem wymyślania coraz to nowych aktywności dla swoich pociech. Dlatego wychodzimy Wam naprzeciw i przygotowaliśmy w Greenmark ofertę zajęć online...

czytaj dalej
Przenieś event z offline do online

Przenieś event z offline do online

W organizacji eventu chodzi przede wszystkim o dostarczenie jego uczestnikom emocji – zaskoczenia, zachwytu, radości, poczucia unikalności. Wszystkie elementy mają sprawić, aby odnieśli wrażenie, że biorą udział w wyjątkowym wydarzeniu. Ma to oczywiście na celu...

czytaj dalej
5 sposobów na zwiększenie sprzedaży

5 sposobów na zwiększenie sprzedaży

Jak zwiększyć sprzedaż z Greenmark? Agencja Greenmark, to agencja BTL, która specjalizuje się w działaniach zwiększających sprzedaż i odsprzedaż różnych produktów. W ciągu 18 lat działań przygotowaliśmy szereg promocji i aktywacji, które przyniosły wzrost sprzedaży...

czytaj dalej
Pozycjonowanie stron w 2020 roku – Content is king

Pozycjonowanie stron w 2020 roku – Content is king

Nowy algorytm BERT wraz z odpowiednio przygotowanym contentem na stronie to klucz SEO w 2020 roku, który przeniesie pozycjonowanie stron internetowych na zupełnie inny poziom. Algorytm BERT służy do tego, aby roboty Google lepiej rozumiały wpisywane w wyszukiwarkę...

czytaj dalej
Eventy online

Eventy online

  Wychodząc naprzeciw zaistniałej sytuacji epidemiologicznej, przygotowaliśmy w Greenmark ofertę eventów i konferencji online. Warsztaty, spotkania biznesowe, a nawet team building dla Twoich pracowników – przeniesiemy do online – ciekawie i bezpiecznie. Dostosujemy...

czytaj dalej
Czy opłaca się działać pro bono?

Czy opłaca się działać pro bono?

  Czy opłaca się działać pro bono? No właśnie. To jest dobre pytanie. Ale warto się nad nim pochylić. Z jednej strony jak mawiają „czas to pieniądz. Zatem, idąc tym tropem, czas poświęcony na wykonanie zadania, które nie przyniesie wymiernych korzyści dla firmy...

czytaj dalej
Greenmark eko-agencja

Greenmark eko-agencja

Bycie eko to trend, który wyraźnie zaznacza się w działalności coraz większej liczby branż. Również agencje powinny stać się w swojej codziennej działalności firmami odpowiedzialnymi społecznie. Wprowadzenie do oferty rozwiązań eko ma w końcu wpływ na nas wszystkich....

czytaj dalej
Promocja z wpadką – jak wyjść z twarzą

Promocja z wpadką – jak wyjść z twarzą

Niech przyzna się ten, komu chociaż raz nie zaświeciły się oczy na hasło „promocja”. Korona temu, kto nigdy w przypływie emocji nie uległ temu magicznemu słowu. Bo z magią ma ono wbrew pozorom wiele wspólnego. Na klientów działa jak magnes zaburzający zdolność...

czytaj dalej
RTM – czy można się na niego przygotować?

RTM – czy można się na niego przygotować?

RTM, czyli Real Time Marketing, jest wodą napędzającą koło w marketingowym młynie. Może przynieść marce bardzo wiele korzyści, włącznie z rozpromowaniem jej bardzo niewielkim kosztem. Jednak, aby tak się stało, trzeba go umiejętnie wykorzystać.   Nie taki RTM straszny...

czytaj dalej
Sprzedawca – mikroinfluencer Twojej marki

Sprzedawca – mikroinfluencer Twojej marki

Sprzedawca, pomimo że nie zawsze jest zatrudniony w strukturach naszej firmy, to w rzeczywistości stanowi część teamu odpowiedzialnego za sprzedaż. To on jest w stanie nakłonić niezdecydowanego klienta do zakupu i wpłynąć na wybór takiego, a nie innego towaru. Jego...

czytaj dalej
Jak przywiązać klienta do marki?

Jak przywiązać klienta do marki?

5 wskazówek skutecznej lojalizacji użytkowników.  Klient nowy czy obecny? Na to pytanie odpowiedź powinna brzmieć „obaj”. Planując kampanię warto opracować działania uwzględniające obie grupy. O ile pozyskanie nowego klienta wiąże się z przekonaniem go do swojej marki...

czytaj dalej