Jak powstawały mobilne salony sprzedaży UPC
Ubiegły rok miał wyjątkowy charakter. Także dla nas był on wyzwaniem. Wiele zaplanowanych działań należało przenieść do strefy online. Tym bardziej ucieszyło nas, że mogliśmy przystąpić do realizacji ciekawego i pełnego wyzwań projektu dla naszego klienta, firmy UPC-...
Event online Premiera whisky Grande Couronne dla Glenfiddich
15 kwietnia odbyła się oficjalna premiera whisky Grande Couronne marki Glenfiddich. Nasza agencja była odpowiedzialna za przygotowanie i realizację tego wyjątkowego eventu. Stanęliśmy przed bardzo ciekawym i inspirującym wyzwaniem. Zgodnie z założeniami globalnej...
Wiosenne inspiracje firmowych prezentów
Planując firmowe upominki dla partnerów biznesowych czy nowych lub obecnych klientów, warto poświęcić temu tematowi chwilę czasu, aby wybrać takie gifty, które nie tylko sprawią radość obdarowanym, ale też przedstawią Wasze firmy, jako świadome i odpowiedzialne...
Sklepy typu „pop up” – nowy trend w sprzedaży
Sklep, showroom czy ekskluzywny truck? Ostatnio jesteśmy zaangażowani w projekt realizacji mobilnych salonów obsługi klienta. Efekty naszej pracy już niebawem będziecie mogli spotkać na polskich drogach. My sami nie możemy się już doczekać tego momentu. Dzięki tej...
Skuteczny field marketing od A do Z
Czym jest dla Nas field marketing? W obszarze field marketingu działamy już od ponad 18 lat. Opierając się na doświadczeniach osiągniętych przez te wszystkie lata, postanowiliśmy stworzyć naszą listę top elementów, które, według nas, są najistotniejsze, czyli jak od A...
7 rozwiązań na ECO – Idziemy w stronę GREEN
Jeszcze parę lat temu szczytem proekologicznych działań wielu firm było posadzenie drzew przez pracowników w Dniu Ziemi lub podróż do pracy komunikacja miejską, aby uczcić w ten sposób Dzień bez samochodu. Na co dzień jednak ekologia nie była czymś, na co zwracano...
Praca Field Teamu już nigdy nie będzie taka sama
Widzimy, jak przez ostatnie 10 tygodni wiele rzeczy się zmieniło. Sprzedaż coraz częściej zaczęła przenosić się do online. Na szczęście dla wielu firm, tradycyjne sklepy powoli wznawiają swoją działalność. Muszą jednak liczyć się z tym, że komfort, z jakim dotychczas...
Prezenty odpowiedzialne ekologicznie
Zanieczyszczenie środowiska to obecnie jeden z najpoważniejszych globalnych problemów. Wieloletnie pomijanie tego zagadnienia doprowadziło nas do sytuacji, gdy musimy ratować się przed katastrofą ekologiczną. Jako jedną z głównych przyczyn wskazywane jest...
Jak działać skutecznie? Szkolenie dla Ciebie i Twojego zespołu
Dla nas też zaczyna się x-ty tydzień pracy zdalnej i oswajania nowej innej rzeczywistości. Zauważyliśmy rozmawiając z Partnerami biznesowymi, że motywacja jest największym wyzwaniem. A oto nasza odpowiedź. 1-dniowe lub 2-dniowe szkolenie dla Twojego teamu lub teamu...
Greenmark – specjaliści od zadań BTL
Od ponad 18 lat realizujemy projekty BTL. Próbowaliśmy zebrać przykłady i okazało się, że opracowaliśmy setki materiałów na eventy, dla klientów, do POSów, do realizacji działań promocyjnych. A przy okazji obsługiwaliśmy całość tych akcji. Podchodzimy kompleksowo, z...
Oferta dla dzieci od Greenmark
Zdajemy sobie sprawę, że dla dzieci okres kwarantanny nie jest łatwy. Podobnie, jak dla dorosłych, którzy stają przed wyzwaniem wymyślania coraz to nowych aktywności dla swoich pociech. Dlatego wychodzimy Wam naprzeciw i przygotowaliśmy w Greenmark ofertę zajęć online...
Przenieś event z offline do online
W organizacji eventu chodzi przede wszystkim o dostarczenie jego uczestnikom emocji – zaskoczenia, zachwytu, radości, poczucia unikalności. Wszystkie elementy mają sprawić, aby odnieśli wrażenie, że biorą udział w wyjątkowym wydarzeniu. Ma to oczywiście na celu...
5 sposobów na zwiększenie sprzedaży
Jak zwiększyć sprzedaż z Greenmark? Agencja Greenmark, to agencja BTL, która specjalizuje się w działaniach zwiększających sprzedaż i odsprzedaż różnych produktów. W ciągu 18 lat działań przygotowaliśmy szereg promocji i aktywacji, które przyniosły wzrost sprzedaży...
Pozycjonowanie stron w 2020 roku – Content is king
Nowy algorytm BERT wraz z odpowiednio przygotowanym contentem na stronie to klucz SEO w 2020 roku, który przeniesie pozycjonowanie stron internetowych na zupełnie inny poziom. Algorytm BERT służy do tego, aby roboty Google lepiej rozumiały wpisywane w wyszukiwarkę...
Eventy online
Wychodząc naprzeciw zaistniałej sytuacji epidemiologicznej, przygotowaliśmy w Greenmark ofertę eventów i konferencji online. Warsztaty, spotkania biznesowe, a nawet team building dla Twoich pracowników – przeniesiemy do online – ciekawie i bezpiecznie. Dostosujemy...
Czy opłaca się działać pro bono?
Czy opłaca się działać pro bono? No właśnie. To jest dobre pytanie. Ale warto się nad nim pochylić. Z jednej strony jak mawiają „czas to pieniądz. Zatem, idąc tym tropem, czas poświęcony na wykonanie zadania, które nie przyniesie wymiernych korzyści dla firmy...
Eventy, konferencje, warsztaty, roadshow – te duże i te maleńkie
Czym jest event według Greenmark? Wszelkie ‘wydarzenia’ zorganizowane i zaplanowane na rzecz Klienta oraz związane z realizacją określonego celu. Ta szeroka definicja pokazuje spektrum naszych działań. Mój instruktor w trakcie nauki jazdy powiedział, że aby...
Greenmark eko-agencja
Bycie eko to trend, który wyraźnie zaznacza się w działalności coraz większej liczby branż. Również agencje powinny stać się w swojej codziennej działalności firmami odpowiedzialnymi społecznie. Wprowadzenie do oferty rozwiązań eko ma w końcu wpływ na nas wszystkich....
Promocja z wpadką – jak wyjść z twarzą
Niech przyzna się ten, komu chociaż raz nie zaświeciły się oczy na hasło „promocja”. Korona temu, kto nigdy w przypływie emocji nie uległ temu magicznemu słowu. Bo z magią ma ono wbrew pozorom wiele wspólnego. Na klientów działa jak magnes zaburzający zdolność...
RTM – czy można się na niego przygotować?
RTM, czyli Real Time Marketing, jest wodą napędzającą koło w marketingowym młynie. Może przynieść marce bardzo wiele korzyści, włącznie z rozpromowaniem jej bardzo niewielkim kosztem. Jednak, aby tak się stało, trzeba go umiejętnie wykorzystać. Nie taki RTM straszny...
Event prawie idealny – co zrobić, żeby wydarzenie nie okazało się klapą?
Event idealny jest jak przysłowiowa Atlantyda – powiadają, że istnieje, żaden event manager go nie widział i każdy chciałby taki zorganizować. Każdy event to nie lada wyzwanie, wymagające od organizatora kreatywności, szybkiej reakcji i dobrej organizacji. Im większe...
Sprzedawca – mikroinfluencer Twojej marki
Sprzedawca, pomimo że nie zawsze jest zatrudniony w strukturach naszej firmy, to w rzeczywistości stanowi część teamu odpowiedzialnego za sprzedaż. To on jest w stanie nakłonić niezdecydowanego klienta do zakupu i wpłynąć na wybór takiego, a nie innego towaru. Jego...
Jak przywiązać klienta do marki?
5 wskazówek skutecznej lojalizacji użytkowników. Klient nowy czy obecny? Na to pytanie odpowiedź powinna brzmieć „obaj”. Planując kampanię warto opracować działania uwzględniające obie grupy. O ile pozyskanie nowego klienta wiąże się z przekonaniem go do swojej marki...