Oferta dla dzieci od Greenmark

Oferta dla dzieci od Greenmark

Zdajemy sobie sprawę, że dla dzieci okres kwarantanny nie jest łatwy. Podobnie, jak dla dorosłych, którzy stają przed wyzwaniem wymyślania coraz to nowych aktywności dla swoich pociech. Dlatego wychodzimy Wam naprzeciw i przygotowaliśmy w Greenmark ofertę zajęć online...
Przenieś event z offline do online

Przenieś event z offline do online

W organizacji eventu chodzi przede wszystkim o dostarczenie jego uczestnikom emocji – zaskoczenia, zachwytu, radości, poczucia unikalności. Wszystkie elementy mają sprawić, aby odnieśli wrażenie, że biorą udział w wyjątkowym wydarzeniu. Ma to oczywiście na celu...
5 sposobów na zwiększenie sprzedaży

5 sposobów na zwiększenie sprzedaży

Jak zwiększyć sprzedaż z Greenmark? Agencja Greenmark, to agencja BTL, która specjalizuje się w działaniach zwiększających sprzedaż i odsprzedaż różnych produktów. W ciągu 18 lat działań przygotowaliśmy szereg promocji i aktywacji, które przyniosły wzrost sprzedaży...
Eventy online

Eventy online

  Wychodząc naprzeciw zaistniałej sytuacji epidemiologicznej, przygotowaliśmy w Greenmark ofertę eventów i konferencji online. Warsztaty, spotkania biznesowe, a nawet team building dla Twoich pracowników – przeniesiemy do online – ciekawie i bezpiecznie. Dostosujemy...
Czy opłaca się działać pro bono?

Czy opłaca się działać pro bono?

  Czy opłaca się działać pro bono? No właśnie. To jest dobre pytanie. Ale warto się nad nim pochylić. Z jednej strony jak mawiają „czas to pieniądz. Zatem, idąc tym tropem, czas poświęcony na wykonanie zadania, które nie przyniesie wymiernych korzyści dla firmy...
Greenmark eko-agencja

Greenmark eko-agencja

Bycie eko to trend, który wyraźnie zaznacza się w działalności coraz większej liczby branż. Również agencje powinny stać się w swojej codziennej działalności firmami odpowiedzialnymi społecznie. Wprowadzenie do oferty rozwiązań eko ma w końcu wpływ na nas wszystkich....
Promocja z wpadką – jak wyjść z twarzą

Promocja z wpadką – jak wyjść z twarzą

Niech przyzna się ten, komu chociaż raz nie zaświeciły się oczy na hasło „promocja”. Korona temu, kto nigdy w przypływie emocji nie uległ temu magicznemu słowu. Bo z magią ma ono wbrew pozorom wiele wspólnego. Na klientów działa jak magnes zaburzający zdolność...
RTM – czy można się na niego przygotować?

RTM – czy można się na niego przygotować?

RTM, czyli Real Time Marketing, jest wodą napędzającą koło w marketingowym młynie. Może przynieść marce bardzo wiele korzyści, włącznie z rozpromowaniem jej bardzo niewielkim kosztem. Jednak, aby tak się stało, trzeba go umiejętnie wykorzystać.   Nie taki RTM straszny...