Widzimy, jak przez ostatnie 10 tygodni wiele rzeczy się zmieniło. Sprzedaż coraz częściej zaczęła przenosić się do online. Na szczęście dla wielu firm, tradycyjne sklepy powoli wznawiają swoją działalność. Muszą jednak liczyć się z tym, że komfort, z jakim dotychczas funkcjonowały, prawdopodobnie już nie wróci i będą musiały być przygotowane na szybkie i elastyczne dopasowywanie się do zmiennych warunków i sytuacji w przyszłości.
I dlatego chcemy zaproponować Wam współtworzenie Field Teamu dopasowanego do zmieniającego się otoczenia.
1. W czym się specjalizujemy?
Od 18 lat zarządzamy Field Teamami. Jest to niejako nasze DNA. Pierwsze kroki jako agencja stawialiśmy właśnie tworząc Field Team dla ówczesnej firmy Sony Ericsson. Wykreowaliśmy go od podstaw, osiągając przez lata w pełni dojrzałe struktury i doświadczenie. Posiadamy blueprint i kompetencje w nowych technologiach, dlatego odchodzenie od standardowych form nie jest dla nas ryzykiem, a szansą.
Uważamy, że nadal będą potrzebne osoby typu trenerzy, area managerowie, promotorzy i hostessy. Wiemy bowiem, że nieuniknionym jest powrót do bezpiecznych kontaktów biznesowych oraz bezpiecznych działań promocyjnych.
2. Nowocześnie i online
My stawiamy na nowe formy komunikacji od dawna. Już w 2011 roku, kiedy social media w Polsce nie były jeszcze tak popularne, założyliśmy oficjalne profile facebookowe przedstawicielom handlowym tak, aby ułatwić im budowanie społeczności online wokół swojej osoby. Umożliwialiśmy im organizowanie konkursów oraz szkoleń przy użyciu social mediów i aplikacji. Teraz taka forma komunikacji i działań wydaje się niezastąpiona. Jesteśmy w stanie stworzyć oraz doszkolić istniejące teamy (również online) z nowoczesnych form komunikacji w mediach społecznościowych (w tym też z LinkedIn) – o tym więcej pisaliśmy w naszym artykule.
Dodatkowo sami do zarządzania teamem używamy specjalnej aplikacji, która umożliwia kontakt z teamem w czasie rzeczywistym. Daje to możliwość kontroli, wyznaczania zadań, komunikacji, zbierania feedbacku, ale też organizowania grywalizacji i motywowania. Wszystko online i od ręki.
3. Nie boimy się żadnych KPI i wyzwań
Wiemy, że siła teamu to ludzie. To oni realizują cele firmy i przyczyniają się do tworzenia customer experience. Dlatego staramy się, aby byli oni pierwszymi ambasadorami marki odzwierciedlającymi jej wartości. Każdemu wyznaczamy jasne cele i rozliczamy z ich z wykonania, ale też słuchamy, pomagamy i doceniamy. Stosujemy zarządzanie przez coaching i partnerstwo, co sprzyja budowaniu teamów na lata, a nie tylko na jednorazowy projekt (chociaż takich wyzwań też możemy się podjąć).
4. Na co możesz liczyć z naszej strony?
Na kompleksową organizację Field Teamu, czyli full service w tym zakresie. Rekrutujemy, szkolimy, zapewniamy niezbędne do pracy narzędzia, w tym wynajmujemy samochody, motywujemy i prowadzimy administrację oraz rozliczenia finansowo-podatkowe. Jako agencja BTL i Retail mamy możliwość wyposażenia zespołu w materiały promocyjne, takie jak ulotki, katalogi, gadżety oraz stworzenia dla nich dedykowanych strojów.
5. Z czego jesteśmy dumni?
Udało nam się stworzyć jeden z najlepszych i najskuteczniejszych teamów na rynku usług mobilnych właśnie dla Sony Ericsson, a później dla Sony Mobile. Ludzie, z którymi współpracujemy, wyróżniają się:
- pasją do pracy
- lojalnością do firmy
- kreatywnością i pro-aktywnością
- chęcią realizacji celów
- profesjonalizmem
Taki Team chcielibyśmy stworzyć lub poprowadzić również dla Ciebie.
Dodatkowo zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową dla przedstawicieli handlowych, która zakłada zdrowy miks motywacji, technik sprzedażowych, personal brandingu oraz skutecznego pozyskiwania klientów poprzez social media.
Czekamy na Twój feedback 🙂
Zaglądajcie na nasz profil LinkedIn
https://www.linkedin.com/company/greenmark