Od ponad 18 lat realizujemy projekty BTL. Próbowaliśmy zebrać przykłady i okazało się, że opracowaliśmy setki materiałów na eventy, dla klientów, do POSów, do realizacji działań promocyjnych. A przy okazji obsługiwaliśmy całość tych akcji. Podchodzimy kompleksowo, z zaangażowaniem, odpowiadając na cele klientów i z dbałością o środowisko.
Czym dla nas jest BTL?
Na dzień dzisiejszy, tradycyjne ‘Below the line’ w rozumieniu tylko materiałów drukowanych do punktów sprzedaży odchodzi do lamusa. To budowanie doświadczenia z klientem, przykucie jego uwagi, a także prowadzenie z nim dialogu podczas przeprowadzania go po ścieżce zakupowej.

 

Co robimy?

1. Materiały drukowane do punktów sprzedaży i na eventy

materiały btl

Wszelkiego rodzaju ulotki, nowoczesne katalogi wysokiej jakości, wyklejki, wobblery, toppery, monity, potykacze i roll-upy – zaprojektujemy je i wyprodukujemy. Przygotujemy też balony z nadrukami, bramy balonowe, a także inne materiały zgodne z zapotrzebowaniem.

 

2. Vouchery


Produkujemy vouchery do akcji sprzedaży premiowych lub jako gifty dla klientów, również personalizowane. Dbamy o każdy szczegół. Zajmujemy się kompleksową obsługą takich akcji i administracją. Możemy całość zrealizować też ONLINE.

 

3. Meble i displaye

meble POS
Meble do punktów sprzedaży, ekspozytory produktowe, stoły, mniejsze displaye. Wiemy, że liczy się wygląd, jakość wykonania zwracająca uwagę konsumentów, funkcjonalność i obsługa serwisowa, ale również koszt. Dlatego dbamy o trwałość proponowanych materiałów i to, aby Klienci ponosili jak najmniejsze nakłady związane z długotrwałym użytkowaniem naszych produkcji.

 

4. Notesy, organizery, kalendarze biurkowe

btl
Są świetnym gadżetem dla sprzedawców w POS. Przydają się podczas ich pracy, a jednocześnie stanowią nośnik informacji o produkcie, który będzie pomocny dla sprzedawcy w trakcie prezentowania go klientowi. Wykonaliśmy różne niesztampowe realizacje – od notesów ze „ściągami” produktowymi z okazji Back to school, przez takie w kształcie smartfona, zestawy organizerów z post-itami, po ekspozytory z cukierkami. Idea niby prosta, ale możliwa do zrealizowania w kreatywny sposób.

 

5. Gadżety – Tak, zaliczamy je do BTL, bo wykonywane były dla handlowców na różnego typu szkolenia, po to, aby ułatwić im pracę w punktach sprzedaży, a także jako przenośny branding. Ale też jako ciekawa forma wyróżnienia się wśród B2B. Plecaki, kosze piknikowe (też na śniadania szkoleniowe w punktach sprzedaży), koszulki, wizytówko-kubki i inne ciekawe pomysły 😉
gadzety reklamowe

 

6. Inne (niby ATL, a jednak po części BTL)

ooh
Pewnie można to zaliczyć pod ATL lub online. Ale właśnie to jest nasze DNA. Robimy to, co potrzeba w ramach akcji. Możemy przygotować formaty digitalowe – cała nasz akcja pro-bono dla Fundacji Rodzić po Ludzku na FB bazowała właśnie na kreacjach online (od pomysłu po realizację). Robimy landing page’e – konkursowe, rejestracyjne czy promocyjne. Wykonujemy reklamy prasowe, gazetki reklamowe, nakładki na bramki w sieciach handlowych, OOH w centrach handlowych oraz nagrywamy radiówki. Niby nie jest to BTL w podręcznikowym jego słowa znaczeniu, ale jednak zlecenia te wiązały się zawsze z realizacją celów biznesowych – głównie sprzedażowych w związku z różnymi akcjami.

 

Realizujemy i porządkujemy – kompleksowo

Warto zacząć od tego, że stawiamy na ekologię. O rozwiązaniach i sposobie naszego eko-działania i eko-myślenia pisaliśmy w tym artykule. Wspieramy naszych Klientów na każdym etapie realizacji:

  1. Kreacja – opracowujemy projekt od podstaw lub tworzymy go na bazie wytycznych firmy. Przygotowujemy testy z CTA i dobieramy odpowiednie elementy graficzne spójne z komunikacją marki oraz budujące jej wizerunek.
  2. DTP – przeformatujemy materiały i przygotujemy je do druku. Dbamy o wysoką jakość wydruków i przykładamy uwagę do szczegółów, np. odpowiedni dobór kolorów tak, aby jak najdokładniej odwzorowywały kolorystykę produktów
  3. Produkcja – w zależności od rodzaju nośnika dobieramy odpowiednie materiały do jego produkcji. Wykorzystujemy przede wszystkim rozwiązania przyjazne środowisku.
  4. Magazynowanie – posiadamy magazyn, w którym istnieje możliwość przechowania materiałów.
  5. Logistyka – skonfekcjonujemy i dostarczymy gotowe materiały w wymagane miejsca, np. centra dystrybucji klienta lub bezpośrednio do POS. W trosce o środowisko, dbamy o optymalizację tego procesu poprzez konfekcjonowanie kilku zamówień w ramach dostawy w jedno miejsce oraz skracanie łańcuchów dostaw.
  6. Montaż i supervising – oprócz produkcji, świadczymy także usługi montażu materiałów bezpośrednio w POS. Zajmiemy się formalnościami z tym związanymi, a ekipa sprawnie dokona montażu. Na bieżąco też monitorujemy stan nośników i jeśli zachodzi potrzeba, dokonujemy niezbędnych napraw.
  7. Demontaż i utylizacja – po zakończonej kampanii przeprowadzamy demontaż nośników i ich bezpieczną utylizację. W trosce o środowisko dysponujemy rozwiązaniami, które pozwalają na recykling nieaktualnych nośników Nadajemy im drugie życie, wykorzystując je, np. do wyprodukowania niebanalnych i unikatowych gadżetów.

A oprócz tego…

  1. Organizujemy promocje – poza materiałami promocyjnymi czy ekspozycyjnymi zajmujemy się kompleksową obsługą promocji – od pomysłu, poprzez stworzenie regulaminu, przygotowanie landing page’a, voucherów, po obsługę, logistykę i administrację. Ważnym elementem, na który kładziemy szczególny nacisk jest zarządzanie i administrowanie danymi osobowymi, zgodnie z wymogami prawa, w tym RODO.
  2. Organizujemy eventy i konferencje – często materiały BTL towarzyszą organizacji eventu launchującego produkt czy kolekcję, konferencji lub roadshow. Takie wydarzenia również potrafimy wykonać od A do Z. Nasze realizacje zapadają w pamięć naszych Klientów i ich Partnerów. Więcej na ten temat pisaliśmy Link do artykułu eventy te duże i maleńkie
  3. Zarządzamy Field Teamami – każdy zespół firmy cechuje to, że ma pewien standard materiałów, które otrzymuje. A zatem BTL towarzyszy często właśnie działaniom związanym z merchindiserami, promotorami, hostessami. Lubimy być z ludźmi i dla ludzi. I cieszy nas to, że inspirowaliśmy inne firmy do podobnych rozwiązań. Więcej na ten temat dowiesz się Link do artykułu na blogu Agi J. o field teamach

Jak widać nasz BTL marketing to coś więcej niż podręcznikowe ‘below the line’. Przygotujemy, zaplanujemy i zrealizujemy wszystko z dbałością o jakość, każdy szczegół, troską o środowisko – efektywnie kosztowo i efektownie wizerunkowo.
Wyślij nam swój brief już dzisiaj!
Obserwuj nas na Linkedin oraz FB