Czym jest event według Greenmark?

Wszelkie ‘wydarzenia’ zorganizowane i zaplanowane na rzecz Klienta oraz związane z realizacją określonego celu. Ta szeroka definicja pokazuje spektrum naszych działań.
Mój instruktor w trakcie nauki jazdy powiedział, że aby nauczyć się jeździć autem i nabrać wszelkich automatyzmów potrzeba przejechać jako kierowca 10.000km. My również tyle przejechaliśmy z klientami i konsumentami organizując w ciągu dotychczasowej działalności agencji. Zrealizowaliśmy ok. 150 eventów, czyli średnio ponad 8 rocznie.
Pod zadany brief – przygotowujemy pomysł, dogadujemy szczegóły oraz realizujemy całość od A do Z. Przez logistykę, scenariusz, umówienie partnerów. I to w różnych obszarach.

eventy na plaży

1. Eventy ‘z okazji lub bez okazji’

Premiery nowego produktu, rocznicy firmy, pikniku rodzinnego dla pracowników.
Wydarzenia te mają zazwyczaj charakter zamknięty i obejmują pracowników, Partnerów biznesowych i media. Tutaj liczy się miejsce i cała oprawa zdarzenia, czyli jakieś zaskoczenie / niespodzianka. Efektywnie kosztowo.


2. Imprezy masowe / roadshow 

Kino na Leżakach z KinAds lub T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami prowadzona z TVN.
W tym przypadku trzeba być przygotowanym na różną liczebność osób, warunki pogodowe, kapryśność sprzętu. Jednorazowa akcja jest dużo prostsza w organizacji, z kolei roadshow wymaga bycia na stand by non stop i monitorowania akcji z tygodnia na tydzień lub z dnia na dzień. Tutaj liczy się dobre planowanie i organizacja a Greenmark agencja eventowa się tym zajmie.

3. Konferencje i stoiska konferencyjne

Nasza agencja eventowa wspiera firmy w organizacji całości przedsięwzięcia albo po prostu zaistnienia ze stoiskiem na zaplanowanym evencie. Mamy bardzo dobrze rozeznany rynek telekomunikacyjny i wszelkie wymagania dotyczące akcji prowadzonych przez Operatorów, gdzie różni Partnerzy są wystawcami.
4. Spotkania biznesowe – np. wewnętrzne integracyjne, warsztaty dla klientów lub śniadania prasowe.
Dbamy o miłą i przyjazną atmosferę. Opracowujemy scenariusz, zaproszenia, dbamy o gościa. Współpracowaliśmy m.in. z Markiem Arcimowiczem, Jackiem Walkiewiczem, Olivierem Janiakiem, Maciejem Stuhrem, Adamem Małyszem i wieloma innymi osobami z różnych branż.
event marek arcimowicz
Z ciekawych spotkań firmowych szczególnie wspominamy warsztaty kulinarne połączone z burzą mózgów.
Szkolenie z negocjacji prowadzone przez Grzegorza Załuskiego, a także integracyjne video kręcone na złomowisku samochodów (miejsce jest owiane tajemnicą).

5. Wyjazdy typu sales incentive / integracyjne

To jest nasz konik – można tak powiedzieć. Oczywiście lubimy być z Klientami, ale co najważniejsze zawsze zaskakujemy kontrahentów pomysłami na wyjazd. Wyzwanie polega na tym, że ludzie byli już prawie wszędzie. Wiec my staramy się, aby taki wyjazd nie był stratą czasu, a istną przyjemnością i możliwością integracji oraz poznania lokalnej kultury. 
6. Wszelkie niestandardowe wydarzenia – tak, eventy też dają możliwość niestandardowego podejścia:
• Mystery ‘mystery shopper’ – wspieramy w organizacji, ale wykonaliśmy też akcję, gdzie nasi mystery shopperzy byli szkoleniowcami przy okazji i dawali możliwość wygrania nagród.
• Mobilny salon sprzedażowy / ekspozycyjny – mamy przetarte szlaki w organizacji trucków sprzedażowych, a także szklanych eleganckich showroomów.
• Spotkania B2B w kinie połączone z premierą filmu lub oglądaniem meczu, a także nietuzinkową ekspozycją, prezentacją produktową oraz cateringiem.
• Dni otwarte, czyli dni pełne atrakcji w punktach sprzedaży lub otwarcia salonów

t mobile event firmowy

7. Szkolenia i zaskakujące działania szkoleniowe

Ponieważ przez 16 lat prowadziliśmy team Field Managerów, to poza standardowymi eventami organizowanymi dla zespołu i z zespołem, działaliśmy w obszarze szkoleń.
Organizowaliśmy turnieje PlayStation FiFA przed siedzibą T-Mobile dla pracowników tej firmy,  szkolenia dla sprzedawców Partnerów w formie śniadań w całej Polsce. Akcje a’la Holi Festiwal w salonach sprzedaży Orange (jeszcze zanim to było modne).
Po co to wszystko? By lepiej przekazać informacje o marce lub produkcie i być zapamiętanym.

O co dbamy przy organizacji eventów?

  • o Wasze KPI, gdyż poprzez imprezy eventowe realizujemy przede wszystkim Wasze cele
  • o jakość i profesjonalną obsługę – chcemy wyręczyć Klientów tak, aby nie musieli się zajmować planowaniem ani organizacją
  • o ekologię – dbamy o to, aby wszelkie give awaye, catering i oprawa wydarzeń była jak najbardziej przyjazna środowisku. Limitujemy wykorzystanie papieru i zrezygnowaliśmy z plastiku niebiodegradowalnego. Dodatkowo nawiązaliśmy szereg współprac, aby dojazd na eventy był jak najbardziej ekologiczny
  • o bazy danych – możemy przeprowadzać konkursy „on spot”, a przy tym zbierać dane uczestników zgodne z uregulowaniami RODO
  • o retargeting – mamy ciekawe narzędzie umożliwiające przeprowadzanie wysyłek MMS zapraszających na nasz event oraz kampanii display-owych jako follow up eventów, czyli dla osób, które z naszymi markami się zetknęły
  • o świetną zabawę dla wszystkich, bo o to chodzi w eventach, aby zostały zapamiętane

Zachęcamy do współpracy – już teraz możemy przygotować się na okres wakacji i back to school.
Autor: Agnieszka Jaśkiewicz, New Biz & Strategy w Agencja reklamowa Greenmark